úterý 8. srpna 2017

Májová výstava bonsají v Botanické zahradě v Troji

Den procházky: Ne 21.5.2017
Procházka v Botanické zahradě v Troji nám vždycky zvedne náladu. A když se počasí vydaří a navíc je v Japonské zahradě výstava bonsají, je to úplný balzám na duši. Přišli jsme tentokrát o víkendu a tak jsme zažili v Ornamentální zahradě i ukázky cvičení taiči a vystoupení s bubny.
Byli jsme tady na Mapy.cz






Nejdřív posedáváme ve stínu v Ornamentální zahradě.


Čekáme na cvičení taiči




A pak si užíváme tu krásu v Japonské zahradě

















Později čekáme ještě na vystoupení hry na bubny.



A domů..... Ještě tu mají přes potok pěkný můstek!



http://www.botanicka.cz

4 komentáře:

  1. pěkné, moc pěkné, já nikdy v japonské zahradě nebyla. Ale chodila jsem skrz botanickou a pak okolo ní na Velkou skálu a Haltýř. To je pěkná prochajda a skála parádní.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc:)
    Na Velké skále jsme už také jednou byli, šli jsme shora, přes Čimický háj. Pamatuji si tu krásnou vyhlídku...Ale koukám, že jsem to nikdy nenapsala. Sluníčko svítilo proti nám a dolů jsme šli kolem Botanické. To se ještě zopakujeme:)

    OdpovědětVymazat
  3. V botanické zahradě jsem byla pár dní před zahájením výstavy, exponáty již byly připravené. Byla to opravdu nádhera, bonsaje nesmírně obdivuji.Díky, že jsem si je mohla tvými krásnými fotkami připomenout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že loni jsme tam také byli v době příprav výstavy - to bylo prima, krásný klid, jen my a bonsaje....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu, komentář mě potěší :)