neděle 15. prosince 2013

Vzpomínka na Signal festival (17. - 20. 10. 2013)

Den procházky: Pá 18.10.2013
Info z webu: Festival světla rozsvítil  podzimní Prahu. Oživil dobře známá i tajemná a skrytá místa Prahy výtvory známých českých i zahraničních audiovizuálních umělců.
Signal festival navštívilo čtvrt milionů lidí.









Šli jsme se podívat druhý večer v pá 18.10. Zvládli jsme obejít jen několik instalací. Moc se mi to líbilo, ale večerní focení neumím (zatím - vím, že to přijde! ).
Tak asi proto jsem se ani do článku nehrnula, ale do předvánočního času možná ta světýlka patří. A také chci postupně dopsat všechny letošní vycházky.

První zastávka byla
Projekce na kostele sv. Ludmily na náměstí Míru.
Na kostel se promítaly různé výjevy z horního patra budovy Úřadu MČ Praha 2.










Druhý byl MRAK na břehu u Hergetovy cihelny.
Mrak tvořila spousta žárovek, ze kterých visely provázky - vypínace/zapínače. Takže jsme mohli za provázky tahat a vypínat a zapínat žárovky. Nebo jen tak stát opodál a pozorovat, jak se mrak proměňuje.



Třetí zastávka svítila na začátku Kampy - pod Karlovým mostem - Můra. 
Smutná můra, která se choulí pod obloukem slavného mostu. Na křídlech se jí mění obrazy.

A kousek dál pod obloukem Malostranské věže je Karlův hlídač - čtvrtá zastávka. Taková bulva , oko se hýbe a mrká. U Staroměstské věže má být  také.


Pak jdeme přes Kampu a po nábřeží na smíchovské straně a přes Jiráskův most už vidíme na druhé straně osvětlený Tančící dům - střídají se různé barevné kombinace. Byla by to pátá zastávka, ale už se kolem jen tak ploužíme... Nevím, proč mě nenapadlo udělat obrázek z rohu nebo z druhé strany..


Jdeme ještě k vyhlídce na Emauzský klášter, kde se také střídají různé kombinace barev.




Pak už jsme opravdu ucaprtaní , tak metrem na Masaryčku na vlak a o půlnoci jsme doma.

Seznam a podrobný popis všech letošních instalací je na stránkách festivalu http://www.signalfestival.com/.
Už se tam plánuje příští ročník 16. - 19.10.2014

4 komentáře:

  1. O tohle jsem přišla :( Sice jsem o tom věděla, ale byla jsem v práci

    OdpovědětVymazat
  2. koukala jsem a 16. října mám volno. ty další tři dny jsem samozřejmě v práci

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dala jsme si do gůglkalendáře upozornění o měsíc dřív, tak kouknu, jestli se něco nezměnilo...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu, komentář mě potěší :)